Top 3 leginspirálóbb könyv

Halihó!
Nem tudtam, mi legyen az első bejegyzésem. Nem akartam se túl személyeset, se túl személytelent, így hát úgy gondoltam tökéletes lenne, ha bemutatnám Nektek azt a 3 könyvet, ami a leginkább inspirál. Na most; lehet, hogy ha hirtelen rámtör az olvasnivaló-vágy, akkor rögtön ezekből válogatok, mert (szerintem) mindegyik témája egy kicsit komolyabb és nem azok a fajták, amiket csak úgy kiolvasunk, majd lépünk is a következőre. Mindegyik könyv nagyon sokat jelent nekem, és mindegyik ráébresztett valamire, megríkatott, boldoggá tett és nagyon is elgondolkodtatott. Lehet ez a bejegyzés meghozza néhányatok kedvét valamelyik műhöz. Ha olvastátok már valamelyik könyvet nyugodtan írjátok le kommentben mit gondoltatok róla.
Jó olvasást!

III.Álmok bandája
Képtalálat a következőre: „álmok bandája”Ez az első könyv, amiről beszélni (írni) szerettem volna, mert bár nem ez a no1, azért még nagyon szeretem, és tulajdonképpen azt is mondhatnám, hogy kicsit segített felnőni, és rájönni dolgokra. Például, hogy a világ nem csak fekete-fehér, és főleg nem rózsaszín. Ebben a könyvben minden megvan, ami az 1900-as évek első felének Egyesült Államokját jellemzi. Sok helyszín, sok szereplő, egy pár idősík és nagyon sok oldal; hosszú könyv, és sok időt kell rászánni, de számomra egy örök kedvenc és közbe rájöttem (akármennyire is elcsépeltnek hangzik), hogy elérhetjük amit akarunk, ha elég keményen dolgozunk érte.
Író: Luca Di Fulvio
Kiadási év: 2012


II.Bob Marley füveskönyve
Képtalálat a következőre: „bob marley gerald hausman”Másnéven A jövő a kezdet kezdete. Igazából erről a könyvről nem sokat lehet mondani. Az egésznek van egy földöntúlian pozitív vibe-ja, ami rögtön ráragad az olvasóra. Bob Marley szavai szinte letáncolnak a lapokról. Sokat mesél a raggae-ről, és a rasztafariról, mint vallási nézetről és ezek is érdekesek voltak, szívesen olvastam róluk, de nekem akkor is a hangulat volt az az elem ebben a könyvben, ami életben tartotta a sorokat. Akárhányszor rossz kedvem van, ez a könyv, benne Bob Marley idézeteivel, fel tud vidítani és rá tud venni, hogy más szemmel nézzem a világot.
Író:Bob Marley, aki viszont az idézeteket összegyűjtötte: Gerald Hausman és diákjai
Kiadási év: 2013


I.Egy gésa emlékiratai
Képtalálat a következőre: „memories of a geisha book”Először filmen láttam, majd édesanyám ajánlotta, hogy olvassam el a könyvet, hisz' az alapteória, hogy "minden könyv jobb a filmnél" (elrugaszkotva a teóriától: nem feltétlenül). Ez viszont tényleg jobb volt. Igaz történeten alapul, az eseményeket pedig tényleg annak a nőnek a szemszögéből olvashatjuk, aki átélte őket. Számomra csodálatos, hogy azokban az időkben, abban az országban és iparágban egy nő hogy volt képes ennyire messzire jutni a saját erejéből és leleményességéből. Ez a könyv döbbentett rá igazán, hogy nőként is bármit elérhetek, mert a nemem nem a hátrányom, hanem az erősségem.
Író: Arthur Golden
Kiadási év: 1997

Megjegyzések